Godspeed dizaino vadovė, keliautoja ir bėgikė
Mes per dažnai praleidžiame gudrias progas formuojant ir stiprinant prekės ženklus. Atsigręžkime į pamirštuosius prekės ženklo ambasadorius – darbuotojus, ir būdus, kaip juos galime pasitelkti siekiant geresnio įvaizdžio.
New! kūrybos vadovė, reklamos mokyklos The Atomic Garden dėstytoja, tinklaraščio tėvams Ū ilgoji autorė
Internetinio nuobodžiavimo laikais turinio projektai verčia pajusti dėkingumą už prasmingai praleistą laiką. Dar svarbiau – tai išprovokuoja stiprią simpatiją prekės ženklams, padeda juos įsidėmėti bei sukelia niežulį dalintis informacija soc. tinkluose. Tiesa, ne visi turinio projektai iš tiesų turiningi.
SuperYou vadovas, lektorius, MINI automobilių klubo prezidentas
Sudominti savo auditoriją internete vis sunkiau, tačiau yra taiklus būdas – pasinaudoti socialinių tinklų ambasadoriais. Pakalbėkime apie tai, kaip pasirinkti žmones, atstovausiančius jūsų prekės ženklą, ir sukurti turinį peržengiant naujokų klaidas.
New! kūrybininkė ir tekstų rašytoja, tinklaraščio apie tvarią madą ilgam.lt autorė
Ką nešioji, tas ir esi. Šiandien prekės ženklais kalbame ne tik apie pajamas, gyvenimo būdą, bet ir apie žmogiškąsias vertybes: į prekių ženklų įvaizdžio kūrimą sugrįžo socialinė atsakomybė. Šįkart – daug radikalesnė ir labiau integruota nei bet kada. Ko galime pasimokyti iš mados sektoriaus?
New! kūrybos vadovas, reklamos mokyklos The Atomic Garden įkūrėjas, iniciatyvų steigėjas
Sena tiesa – „a picture is worth a thousand words“, bet... ne apie kiekvieną paveiksliuką taip gali pasakyti. Ką prekių ženklam veikti vaizdų pasaulyje – Instagram? Kokie vaizdai kalba daugiau nei 1000 žodžių per sekundę? Ką daryti, jei nėra biudžeto mega nuomonių lyderiams? Atsakymai yra.
New! kūrybininkas ir dizaineris, kompiuterinės grafikos naujovių entuziastas
Dizainas kur pasisuksi. O kraftas? Šiandien investavimas į laiką ir šiuolaikinius amatininkus jūsų prekės ženklą gali išskirti vizualiniame triukšme. Kokius sprendimus pasitelkti ir kaip išnaudoti investicijas?
New! strategas, Lietuvos kalnų dviračių veteranų čempionas
Mes vaikštome pramintais keliais, nes taip – saugiau ir patogiau.
Lygiai taip pat renkamės pažįstamas prekes ir paslaugas, o naujienos dažnai lieka neišbandytos. Kokiais būdais vartotojams galime pristatyti naujus produktus, įdarbinant jų saugumo jausmą?
New! kūrybininkė, tekstų rašytoja
Kai pietų laiką suvalgo darbas, atsiranda naujų maisto sprendimų poreikis. Kokios šiandienos alternatyvos? Pakalbėkime apie kūno kurą – geresnį greitą maistą spartėjančiam tempui.
Agentūrų New!, SuperYou, Godspeed įkūrėjas, kūrybingumo dėstytojas, knygos Žmogus, kuris žinojo viską autorius, filmo After death, before hell režisierius
Dėmesys dabar yra prabanga. Dėmesys prekės ženklui – ypatingas atvejis,
nes srauto intensyvumas ir turiningumas užgožia bet ką, kas yra
vidutiniškas, nuobodus, nuspėjamas, baikštus. O tokie dauguma prekės ženklų ir yra. Kokie efektyvūs būdai padės ženklams sulaukti dėmesio,
o su juo ir verslo rezultatų?
LAIKAS: gegužės 16 d., 15 val.
VIETA: nuostabiai atnaujinta Nacionalinė M.Mažvydo biblioteka,
Gedimino pr. 51, 5 aukštas, 501 salė.
ĮĖJIMAS: pagal RSVP sąrašą.